ჩვენ შესახებ

სუპერმარკეტების ქსელი ,,მაგნიტი’’ 2015 წლიდან ფუნქციონირებს. კომპანია პირველია, რომელმაც ძირითადი აქცენტი ქსელის რეგიონებში განვითარებაზე გააკეთა და დღეს, საქართველოს მასშტაბით 270-ზე მეტ ფილიალს და 4500-მდე დასაქმებულს აერთიანებს. ქსელი მთელი საქართველოს მასშტაბით მჭიდროდ დასახლებულ პუნქტებში, ქალაქებსა და სოფლებშია წარმოდგენილია. კომპანია აერთიანებს მცირე და საშუალო სუპერმარკეტებს, ასევე დიდ და მრავალფუნქციურ სავაჭრო სივრცეებს, რომელიც თბილისსა და ბათუმში „მაგნიტი მაქსის“ სახელითაა  წარმოდგენილი. „მაგნიტი“ ყოველთვის საინტერესო შეთავაზებებით გამოირჩევა. სუპერმარკეტებში წარმოდგენილია მრავალფეროვანი, მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებული ასორტიმენტი, მათ შორის ექსკლუზიური პროდუქტები.
კომპანიას „მაგნიტის“ წარმოების ხაზი აქვს, რომელიც პურ-ფუნთუშეულს, საკონდიტრო ნაწარმსა და მზა მკვების პროდუქტებს აერთიანებს. აღნიშნული პროდუქტები მომხმარებელს საქართველოს მასშტაბით ყველა ფილიალში დახვდება.
,,მაგნიტს’’ 2018-2020 წლებში მსხვილ საცალო მოთამაშეებს შორის, გაყიდვების მაჩვენებლით საცალო ბაზრის წილის ზრდის ყველაზე მაღალი ნიშნული აქვს.
მომხმარებლის კმაყოფილების კვლევა აჩვენებს, რომ „მაგნიტი“ სწრაფად განვითარებადი ინოვაციური და სიახლეებზე ორიენტირებული ქსელია, რომელიც საზოგადოებას ხელმისაწვდომ ფასებს და კომფორტულ მომსახურებას სთავაზობს. 

 

მისია და მიზნები

კომპანიის მისია საქართველოს რეგიონებში ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესება და მეტი აქტიურობის შეტანაა. 
„მაგნიტი“ ქმნის მიზიდულობის ცენტრს, სადაც მომხმარებლბეს მუდამ სიახლეები ხვდება.
კომპანიის ღირებულებებია ერთგულება, პატრიოტიზმი, ეთიკურება. „მაგნიტი“ პასუხისმგებლობით ეკიდება თითეულ საკითხს და მუდამ განვითარებაზე ორიენტირებულია. 
 ,,მაგნიტი’’ მუდმივად ვითარდება და იზრდება. დინამიურ და მრავალფეროვან გარემოში, კომპანიის წარმატებას ადამიანურ რესურსებთან წარმატებული თანამშრომლობა განაპირობებს. კომპანიის პრიორიტეტია, ითანამშრომლოს მოტივირებულ ადამიანებთან და მათ წინსვლის საშუალება მისცეს.

 

სამომავლო გეგმები

  • ფილიალების სტანდარტიზაცია;
  • ახალი ფორმატის მაღაზიების დანერგვა;
  • „მაგნიტის“ წარმოების ხაზის განვითარება;
  • პროდუქციის ასორტიმენტის გამრავალფეროვნება;
  • ორგანიზაციული ზრდა;
  • თანამშრომელთა კარიერული განვითრება;
  • მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ზრუნვა;
  • მომხმარებლიებისთვის ინოვაციური პროექტები შეთავაზება;